hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mozi helyett Super Bowl

Húsz százalékkal kevesebben mentek moziba vasárnap a Super Bowl döntője miatt, mint egy évvel korábban. A 12 leglátogatottabb filmre 75 millió dollárért váltottak jegyet. 

hirdetés

A vasárnapi Super Bowl-döntő meglátszik az észak-amerikai mozik jegybevételén: mintegy húsz százalékkal kevesebben mentek filmszínházba, mint a megelőző hét végén.

A leglátogatottabb 12 filmre összesen 75 millió dollárért (14,7 milliárd forintért) váltottak jegyet az amerikai és kanadai nézők; ez 24 százalékkal kisebb bevétel az előző év hasonló időszakához mérve.

A legtöbben a The Roommate (A szobatárs) című thrillerre voltak kíváncsiak, amelyben Leighton Meester avatkozik bele egyre mélyebben kollégiumi szobatársnője életébe. A film 15,6 millió dollárral (3 milliárd forinttal) vette át a kasszasikerlista vezetését.

A második helyet a Sanctum című mélytengeri búvárkaland foglalta el 9,2 millió dolláros (1,8 milliárd forintos) jegyeladással, harmadiknak pedig Natalie Portman Csak szexre kellesz című romantikus vígjátéka futott be 8,4 millióval (1,65 milliárd forinttal).

A 12 Oscarra jelölt A király beszéde 8,3 millió dollárral (1,63 milliárd forinttal) növelte bevételeit, ezzel a negyedik helyre került a bevételi listán, míg a Zöld darázs című akciófilm 6,1 millió dollárral (1,2 milliárd forinttal) jutott be az első öt közé.

A tízes toplistán továbbra is szerepel A félszemű című western (nyolcadikként) és a Fekete hattyú (tízedikként), amelyek szintén jó eséllyel versengenek az Amerikai Filmakadémia díjaiért.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés