hirdetés
hirdetés
hirdetés

MPRSZ - CSR Napot hirdetett

Második alkalommal tartották meg június 1-jén a CSR Napot, amelyet ezúttal a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) hirdetett meg. A Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás napján a média olyan vállalati közleményeket is megjelentet, amelyekről a mindennapok során nem adnak hírt.
hirdetés
Az MPRSZ elnöke, Szeles Péter szerint egyre több vállalat ismeri fel Magyarországon, hogy csak felelős működéssel képes megfelelni a különböző társadalmi csoportok elvárásainak, és stratégiája szerves részévé teszi a felelős gondolkodást. Ezt bizonyítja számára az, hogy idén 23 társaság adta be pályázatát a februárban meghirdetett CSR Best Practice 2006 pályázatra. Az MPRSZ által felkért zsűri elbírálása tart, eredményhirdetés június közepén várható.

A Kreatív Online korábban beszámolt arról, hogy a zsűriben szakmai zsűri tagjai: Czakó Borbála, a Magyar Köztársaság londoni nagykövete, Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin főszerkesztője, Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR szekció vezetője, Szeles Péter, az MPRSZ elnöke, Tóth Gergely, a KÖVET elnöke és Varga István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke vesz részt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés