hirdetés
hirdetés
hirdetés

MPRSZ - CSR pályázatot hirdetett

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) pályázatot hirdetett a Magyarországon működő vállalatok számára. A cégeknek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) témájában kell bemutatni tevékenységüket. A legjobbak egy kiadványban fognak szerepelni.
hirdetés
A pályázó cégek kizárólag Magyarország területén 2006-ban megvalósult projektek vagy tevékenységek bemutatásával jelentkezhetnek. A szakmai zsűri által elfogadott pályázatokat a szövetség 2007 második felében CSR Best Practice 2006 néven egy kiadványban közli.

A szakmai zsűri tagjai: Czakó Borbála, a Magyar Köztársaság londoni nagykövete, Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin főszerkesztője, Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR szekció vezetője, Szeles Péter, MPRSZ elnöke, Tóth Gergely, a KÖVET elnöke és Varga István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke.

A pályázatra március 31-ig lehet jelentkezni, eredményhirdetése június 15-én lesz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés