hirdetés
hirdetés

MPRSZ - ismét CSR pályázat

2008-03-03
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) gondozásában idén is elkészül a CSR Best Practice, amely esettanulmányokon keresztül mutatja be a cégek társadalmi felelősségvállalás programját. A vállalatok pályázat útján kerülhetnek a kiadványba, anyagukat szakmai zsűri bírálja el.
A tavalyi év sikere nyomán döntött úgy az MPRSZ, hogy ismét meghirdeti a CSR Best Practice-t. Idén eggyel bővült a pályázható kategóriák köre, ezúttal közintézmények jelentéségét is várják. További változás, hogy az MPRSZ 100 ezer forintos nevezési díjat vezetett be, amelyből a kiadvány előállítási költségeit fedezik.

Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR szekciójának vezetője elmondta: az a vállalat pályázhat sikeresen, amely a felelősség elvét a mindennapi működés részévé teszi, és példaértékűen kezeli az érdekcsoportjai felől érkező kritikákat és kockázatokat.

A jelentkezéseket március 31-ig várják, a szakmai zsűri pedig május 31-ig bírálja el a beérkezett anyagokat. Idén egyébként ugyanaz a testület bírálja el az esettanulmányokat, mint tavaly: Czakó Borbála, a Magyar Köztársaság londoni nagykövete, Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin főszerkesztője, Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR-szekciójának vezetője, Szeles Péter, az MPRSZ elnöke, Tóth Gergely, a Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) főtitkára és Varga István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke.

Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt a tavalyi pályázatra 29 cég jelentkezett, ebből 19-en kerültek a kötetbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés