hirdetés
hirdetés
hirdetés

MPRSZ - ismét CSR pályázat

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) gondozásában idén is elkészül a CSR Best Practice, amely esettanulmányokon keresztül mutatja be a cégek társadalmi felelősségvállalás programját. A vállalatok pályázat útján kerülhetnek a kiadványba, anyagukat szakmai zsűri bírálja el.
hirdetés
A tavalyi év sikere nyomán döntött úgy az MPRSZ, hogy ismét meghirdeti a CSR Best Practice-t. Idén eggyel bővült a pályázható kategóriák köre, ezúttal közintézmények jelentéségét is várják. További változás, hogy az MPRSZ 100 ezer forintos nevezési díjat vezetett be, amelyből a kiadvány előállítási költségeit fedezik.

Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR szekciójának vezetője elmondta: az a vállalat pályázhat sikeresen, amely a felelősség elvét a mindennapi működés részévé teszi, és példaértékűen kezeli az érdekcsoportjai felől érkező kritikákat és kockázatokat.

A jelentkezéseket március 31-ig várják, a szakmai zsűri pedig május 31-ig bírálja el a beérkezett anyagokat. Idén egyébként ugyanaz a testület bírálja el az esettanulmányokat, mint tavaly: Czakó Borbála, a Magyar Köztársaság londoni nagykövete, Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin főszerkesztője, Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR-szekciójának vezetője, Szeles Péter, az MPRSZ elnöke, Tóth Gergely, a Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) főtitkára és Varga István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke.

Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt a tavalyi pályázatra 29 cég jelentkezett, ebből 19-en kerültek a kötetbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés