hirdetés
hirdetés
hirdetés

MPRSZ - készülhet a CSR Best Practice 2006 kiadvány

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett CSR Best Practice, 2006 pályázat, így összeállt a legjobbnak ítélt pályamunkákat tartalmazó kötet anyaga. A 24 jelentkező vállalatból 19 kerülhet abba a kiadványba, amely a vállalati társadalmi felelősségvállalás Magyarországon megvalósult, projektjeit gyűjti össze.
hirdetés
Az MPRSZ idén februárban hirdette meg a pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás (CSR - Corporate Social Responsibility) Magyarországon megvalósult legjobb stratégiáit és projektjeit, és ezzel elősegítse a CSR magyarországi térnyerését.

A pályázatokat elbíráló zsűri tagjai Czakó Borbála, a Magyar Köztársaság londoni nagykövete, Demcsák Mária, a Piac & Profit magazin főszerkesztője, Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR-szekciójának vezetője, Szeles Péter, az MPRSZ elnöke, Tóth Gergely, a Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) főtitkára és Varga István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke voltak.

A CSR Best Practice 2006 pályázatra 24 nevezés érkezett, amelyből a zsűri 20 pályázatot fogadott el, és tartott megjelenésre érdemesnek - azaz a hatból legalább négy zsűritag elfogadta őket - egy nyertes pályázó azonban visszalépett a publikálástól, erről azonban nincs bővebb információnk.

A közlésre érdemes pályázatokat nem rangsorolta a zsűri, kiemelte azonban azt a tíz pályázatot, mint a pályázat feltételeit és a szakmai elvárásokat maradéktalanul teljesítőket, amelyeket minden zsűritag elfogadott. A CSR Best Practice 2006 kiadvány szerkesztése most kezdődik, a könyv a tervek szerint ősszel jelenik meg. 


A nyertes pályaművek listája:

1. Aegon
2. Alcoa-Köfém
3. Atel Csepeli Vállalatcsoport
4. Budapest Bank
5. Confector Mérnöki Iroda
6. General Electric
7. Magyar Telekom
8. Nestlé
9. Pannon
10. Vodafone
11. BAT
12. Denso
13. Dunapack
14. E.on
15. Magyar Posta
16. Öko-Pack
17. PannonPower Holding
18. Provident
19. TV2
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés