hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - fogyasztói fórumot szervez a reklámról

Többek között a márkák evolúcióját, a reklámszakma tevékenységét és a reklámstratégiákat mutatja be a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Reklámhét című fogyasztói rendezvénysorozatán.
hirdetés
Az MRSZ szeptember 26-a és 30-a között több helyszínen zajló, egyhetes fogyasztói programsorozattal igyekszik eloszlatni a reklámokkal kapcsolatos tévhiteteket. A fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz szóló rendezvénysorozatot a szervezet azért indítja el, hogy felhívja a figyelmet a reklám gazdaságélénkítő szerepére és megértesse a reklám törvényszerűségeit.

A szakmai szervezetek segítségével létrejövő első Reklámhéten ingyenes fórumokat, előadásokat, valamint kiállításokat tartanak. A rendezvényen egyebek mellett a márkák evolúciójának bemutatásával akarják emberközelivé tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés