hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - ügynökségek is segítik a rendezvényét

Több ügynökség is saját programmal segíti az Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szervezésében zajló Reklámhét elnevezésű fogyasztói rendezvénysorozatot.
hirdetés
A McCann Erickson szervezésében szeptember 26-án nyílt meg a Reklám a reklámért című kiállítás. A Café Csoport is segíti a szövetség rendezvénysorozatát: az ügynökség a Reklámhetet záró partit szervezi meg. Különkiadással és helyszíni programmal jelentkezik a Próbakő Kommunikáció szerkesztésében a Radiocafe 98.6 adón a Reklámvilág.

Egy kísérlettel méri fel szeptember 29-én a fogyasztók reklámtűrését az Euro RSCG. Az ügynökség arra kíváncsi, hogy hogyan vélekednek a fogyasztók a reklámokról abban az esetben, ha a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál díjnyertes filmjeit kell nézniük, akár több óráig. A kísérlet 50 résztvevőjének - a médiatörvényben megfogalmazottakkal ellentétben - egy óra alatt 12 perc szünettel 48 perc reklámot sugároznak. A program érdekessége, hogy a kísérlet alanyai mindezt nyolc órán át teszik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés