hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ, ARC - a CSR a téma az idei ügynökségi pályázaton

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és az ARC idei közös ügynökségi pályázatán a társadalmi felelősségvállalás (CSR) témakörében nyújthatnak be óriásplakát és citylight kreatívokat a jelentkezők.
hirdetés

Míg tavaly az MRSZ és az ARC ügynökségi pályázatán az ivóvíz presztízsének növelésére kellett kreatív koncepciót kidolgozniuk az indulóknak, addig idén a cégek CSR-tevékenysége a téma. Az idei pályázat ötletadói a Hewlett Packard (HP), a Magyar Telekom, a MOL, a Pannon, a Richter Gedeon, az OTP és a Tesco. A társaságok arra kérték az ügynökségeket, hogy „adjanak ARC-ot CSR-tevékenységüknek“.

A szervezők garanciát vállalnak arra, hogy a legjobb 14 óriásplakát megjelenik az ARC óriásplakát-kiállításán a Felvonulási téren, ami lehetőséget teremt arra, hogy a pályamű egy sajátos kontextusban, egy kiállításon, köztéren, az azonnali társadalmi reflexiókat vállalva jelenjen meg. A kiállított pályaműveken a készítő ügynökség nevét is feltüntetik.

Az idei évben a zsűri tagjai az adott pályázati témát adó cégek szakemberei, valamint a szervezők egy-egy képviselője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés