hirdetés
hirdetés
hirdetés

MSZP-s alapítvány a Neo FM mögött?

Információink szerint a Magyar Szocialista Párthoz kötődő Szabad Sajtó Alapítvány lehet az a szervezet, amelyre az FM1 vezérigazgatója, Horváth László hétfői sajtótájékoztatóján utalt, amikor arról beszélt, egy meg nem nevezett alapítvány 200 millió forinttal beszállna a rádió működésébe. Az alapítvány kuratóriumának elnöke megerősítette, hogy tárgyaltak a Neo FM helyzetéről, de arról nem született még döntés, hogy bármekkora összeggel támogatnák a rádió működését.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Cesar!
Egyrészt-másrészt: abban igazad van, hogy az államnak tökmindegy ki fizet a frekvenciahasználatért, csak fizessen, ugyanakkor nem egyértelmű a jogi helyzet: a rádiónak
30 napja van fellebbezni, közben a Hatóság kijelenti, hogy mindenképpen felbontják a szerződést, amire a csődtörvény egyébként mást is mond. Ráadásul azt se
felejtsük el, hogy a rádió milyen körülmények között nyerte meg a frekvenciapályázatot 2009-ben...
#
Sületlenség az utolsó bekezdés, túl elfogult a szerző:
- egyrészt MOST nem fizet a rádió, ezért semmi biztosíték nincs arra hogy 5 vagy 10 év múlva fog, sőt, inkább az ellenkezőjére utalnak a jelek
- másrészt, nem az a Médiatanács érdeke, hogy a neofm, és kizárólag a neofm fizesse azokat a díjakat, hanem BÁRMELYIK vállalkozás, amelyik ezen a frekvencián a
jövőben rádiót üzemeltet

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés