hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - 2010 a Fesztiválok Éve lesz

A Magyar Turizmus (MT) már most döntött arról, hogy 2010-ben a fesztiválokat állítja a belföldi marketingtevékenységének középpontjába. Mint ismert, a szervezet három éve egy-egy téma köré összpontosítja kommunikációját: idén a Vizek Éve van, a jövő évet pedig a kulturális turizmusnak szentelik.
hirdetés
A vállalat azután döntött 2010 tematikájáról, hogy májusban kérdőíven kikérte a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények, a média képviselőinek és az MT munkatársainak véleményét a tematikus évadokról.

A felmérést követően született meg a döntés arról, hogy két év múlva a Fesztiválok Éve lesz,  melynek során a hazai fesztiválkínálatot népszerűsítik, ezek közül külön hangsúlyt kap a "Pécs 2010 - Európa Kulturális Fővárosa" programsorozat. A turisztikai szervezet adatai szerint Magyarországon évente több mint háromezer fesztivált rendeznek meg.

Az MT azért tartotta fontosnak már most kijelölni a 2010-es kampányév témáját, hogy a turisztikai szolgáltatók és programgazdák mihamarabb elkezdhessék a felkészülést a csatlakozásra.

A szervezet tavaly szintén a szakma megkérdezése után döntött arról, hogy belföldi tevékenységének középpontjába jövőre a kulturális turizmus kerül. A kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz.

Mint ismert, először 2006-ban rendeztek tematikus évet, akkor a Bor és Gasztronómia Éve volt, tavaly a zöldturizmus jegyében zajlott a marketingkommunikáció, míg az idei év a vizeké.

Az MT azért döntött a tematikus marketingtevékenység mellett, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy a források egy-egy témára való összpontosításával hatékonyabban lehet ösztönözni a belföldi turizmus fejlődését.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés