hirdetés
hirdetés

MT - már készül a Forma 1-re

2008-03-26
A Magyar Turizmus (MT) madridi képviselete az augusztusi Forma 1 Magyar Nagydíj kapcsán indított kampányt Spanyolországban. A március 15-én startolt kampány kreatívjai már a külpiacokra irányuló új arculat jegyében készültek el, a koncepción és a megvalósításon a Well és az Artificial Group dolgozott. A reklámhadjárathoz többek között a kecskeméti székhelyű Fornetti spanyol leányvállalata is csatlakozott.
Több szolgáltató közreműködésével – BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Malév, a Fornetti Espańa és Hungaroring – indított kampányt az MT Spanyolországban, amely a Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódik. Az új arculat jegyében készült kampány a Forma 1-es szezon indulása előtti napon, március 15-én rajtolt, és egészen június 15-ig népszerűsíti Magyarországot, illetve Budapestet a spanyol utazók körében.

A magyar fővárosra Európa harmadik legnagyobb franchise-hálózata, a kecskeméti székhelyű Fornetti vállalat termékeinek zacskóján elhelyezett hirdetés hívja fel a figyelmet, ezenkívül a Fornetti termékeket és Budapestet megállítótáblák is népszerűsítik. A médiamix-ben szórólapok és online hirdetési eszközök is szerepelnek. A médiafeladatokat a Médiacom-Invest, a Carat Hungary 21 Média és a Carat Austria konzorciuma látja el.

A spanyol fogyasztók egy sorsjátékon is részt vehetnek, a nyertesek Budapesten tölthetnek el egy hétvégét, illetve VIP Gold belépőt kapnak a Magyar Nagydíjra. A játék részleteiről Madridban öt moziban, a vidámparkban, az állatkertben és a libegő végállomásainál elhelyezett eszközökön, továbbá Valenciában és Alicantéban tájékozódhatnak a spanyolok. A szervezők szerint a kampány elérése meghaladja majd az egymillió főt.

Spanyolország 390.367 vendégéjszakával – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia, az USA és Olaszország után – Magyarország hatodik legjelentősebb küldőpiaca volt az elmúlt évben.

Tavaly 13,5 százalékkal több spanyol vendég érkezett hazánkba, akik 49 ezerrel több vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken. Mint azt a Kreatív Online megtudta, az arculatot a spanyolországi kampányhoz a Barcelonában élő magyar szakemberek által működtetett NPJ-Studio adaptálta.

Ahogy arról már beszámoltunk az MT idén tavasszal a „Hungary – A love for life!” szlogenre és matyó motívumokkal díszített arculatra váltott. A hivatal Magyarország turisztikai márkastratégiájának megalkotására, illetve az új márkához tartozó vizuális koncepció elkészítésére tendert írt ki, melyet a Well és az Artificial Group nyert meg. A „Hungary – A love for life!” szlogenre épülő arculat a 2005 óta használt „Talent for entertaining” jelmondatú megjelenést váltotta le. Az MT szerint az új szlogen egyszerre utal a magyarok szenvedélyességére és arra, hogy Magyarország egy életre szóló szerelemmé válhat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés