hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT, MUISZ - együttműködnek

Pályázhatnak a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségéhez (MUISZ) tartozó irodák a Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére, a 30 millió forintos forrást a Magyar Turizmus (MT) biztosítja – többek között erről állapodott meg a két szervezet. Az MT és a MUISZ a beutazó turizmus élénkülését várja az együttműködéstől.
hirdetés
A magyarországi beutazó turizmus élénkítése, valamint Magyarország mint turisztikai célpont ismertségének növelése a célja annak az együttműködési megállapodásnak, amelyet február 25-én írt alá az MT és a MUISZ.

Az összehangolt munka három fő területre – tanulmányutak szervezésére, kiadványok készítésére és kiállítási részvételre – terjed ki. Az MT például pályázati forrást biztosít a MUISZ utazási irodák számára, amelynek keretösszege 30 millió forint. Ez azt jelenti, hogy az irodák marketingcélú, Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére pályázhatnak – a beadványokat az MT és a MUISZ közös szakmai zsűrije bírálja el. Tavaly a beutaztatással foglalkozó száz MUISZ iroda több mint a fele, 55 utazási iroda használta fel az akkor 15 millió forintos pályázati keretet.

Az együttműködés a pályázaton túl kiterjed a külföldi utazási szakemberek és újságírók számára szervezett tanulmányutak szervezésére, amelynek célja a magyarországi turisztikai kínálat bemutatása. Az MT egyébként évente több száz tanulmányutat szervez, tavaly például közel 3500 fő érkezett Magyarországra. A megállapodás további eleme, hogy az MT idén megjelenési lehetőséget biztosít a MUISZ tagirodáinak azokon a külföldi turisztikai kiállításokon, melyeken a társaság önálló standdal jelenik meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés