hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT, WWF - akcióban az orvvadászok ellen

A Human Telex interaktív részlege fejlesztésében készült multimédiás online kalandjátékkal rukkolt elő a Magyar Telekom (MT) és a WWF Magyarország.
hirdetés
Az interneten elérhető Orvvadászfogó elnevezésű játék része a két cég 2004 őszén elindított Vigyázz a madárra! című programjának. A kommunikációs megbízást még akkor a Human Telex (HT) kapta meg, a társaság részlegei dolgoztak a reklámokon és a pr-feladatokon.

Első körben rádió és sajtóhirdetések útján hívták fel a lakosság figyelmét a védett madarak orvvadászatára, aztán pedig önkéntesek bevonásával három madármegfigyelő tornyot építettek és adományoztak.

Az aktivitás idén ősszel tovább folytatódott: a HT interaktív részlege gondozásában egy multimédiás játék készült. Az Orvvadászfogó játék célja, hogy szórakoztató módon bemutassa a madárvédelmi programot és a hozzá kapcsolódó ismereteket. A flash alapú, többdimenziós játékban a virtuális madárvédőknek össze kell gyűjteniük a területről az illegálisan kihelyezett, három különféle madárcsapdát, illetve lencsevégre kell kapniuk az orvvadászt.

A játék várhatóan az év végéig tart, amikor kisorsolják a virtuális orvvadászok között a főnyereményt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés