hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTA, Talentis - újabb tudáskampány

A Magyar Tudományos Akedémia (MTA) novemberi akciója után újabb társadalmi célú reklámkampány hívja fel a figyelmet arra, hogy össztársadalmi üggyé kell válnia a tudás és a tanulás megbecsülésének az Európai Unióba tartó Magyarországon.
hirdetés
A társadalmi célú reklámfilmeket a Talentis Közhasznú Társaság és az MTA megbízásából a Magyar Televízió december 3-a és 12-e között egyes csatornáján 40-szer, kettes csatornáján pedig 10-szer sugározza. A félperces szpotokban nagy gondolkodók idézetei szerepelnek. A reklámfilmek - amelyeket Katona Zsuzsa filmrendező készített nagy tudományos felfedezésekről szóló archív fotók felhasználásával - azt sugallják, hogy a tudásnak nincs alternatívája.

A Magyar Tudományos Akadémia egy hónapja, november elején - fennállása óta először - már indított egy tudományos témájú társadalmi célú reklámkampányt. Ez 20 másodperces televíziós és rádiós szpotokból állt, és közvetlen célja az volt, hogy meghirdesse a budapesti tudományos világkonferenciát, a World Science Forumot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés