hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - a közterületeken gerillázik

Egy gerillakampány keretében a Music Television (MTV) piros gitárokat akasztott 400 közterületi szobor nyakába. Az ötletgazdát tenderen választotta ki a csatorna, amelyen öt cég indult. Nem kizárt, hogy kampány más országokban is megvalósul majd, mivel a gitáros koncepció iránt több külföldi MTV csatorna is érdeklődik.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (13 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"Az MTV és a Viva közti piacfelosztás így kicsit olyan lesz, mint az amerikai piacon az MTV és a VH1 kapcsolata: a Music Televison és testvércsatornái ott az új trendekre,
divatokra érzékeny fiatalokat, míg a VH1 a kialakult zenei ízléssel rendelkező, 25 év feletti felnőtteket célozza meg"
http://index.hu/kultur/media/mtv2379/
#
Nekem tetszett a gerillakampány.

Tudomásom szerint:
Viva: primer célcsoportja fiatalosabb, mainstraimebb 13-24.
MusicTv: progresszíveb 15-29 (max. 34). Tehát a 30-asok majdnem hogy kiesnek.

Egyébként pedig a a gerillakampány mellett mi a véleményetek a köztéren futó kreatívokról. Szerintem illeszkedikahhoz a márkaképhez, amit acsatorna magáról
kommunikálni szeretne.????? (Cini vs Paris Hilton; etc.)

Üdv:

Bery
#
Ettől most nekem oda kellene kapcsolnom? Elvileg célcsoport lennék, vagy mi. De ettől? Hmmm...
Vagy én vagyok nagyon más, mint a korosztályom? Más a 30asokból?
#
Egy ilyen akció szerintem kb. az óvodásoknak jön be. Már a huszonévesek is húzták szájukat, amikor meghallották. Oké, a Lenin szobor kezébe zsíroskenyeret meg sörös
üveget tenni általános iskolásként poén, de felnőtt korára kinő ebből az ember.
Egy helyet tudok, Helsinkit, ahol hasonlóan díszítik az egyik szobrot, a Havis Amandát. Május 1-jén ballagáskor a fejére teszik az érettségizők sapkáját, ott ez
néphagyomány, de amúgy a szobrok buzerálása hülye ötlet.
#
Kérdésem így szól: mit jelentettek be? Az akciót például pont nem. Lásd:http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=20306.

Amúgy nekem sem jön be, de a célt - figyelemfelkeltés - elérte. Plusz ez már csak egy ilyen provokatív brand, nem baj, ha nem mindenki szereti. Az egyetlen kérdőjel
nekem inkább az, hogy ezzel most kikre akartak lőni? Mert elvben a 30-asok lennének a célcsoport, de ez jóval alá lő.
#
A közleményre meg az abból születő dolgokra szerintem figyeltek. A szobrokra? Nem tudom, de ha valaki látta, remélem, sürgősen leszedte a gitárt, hogy ne csúfítsa
tovább a szobrot .
#
és figyeltek rá az emberek vagy nem ?
#
Kb. minden fórumon, ahol ez szóba került, pl. subba és tsai mindenki fikázza a kampányt, mert illetlen, tiszteletlen, ízléstelen, gyökér dolog történelmi szereplőket,
elhunyt művészeket, írókat, költőket egy buta kereskedelmi tévé logójával összegányolni. Hiába tolja oda a pofáját egy MTV-s vagy proudos mindenhová ezzel a
nyomorult videóval, ezen a tényen nem változtat.
Persze majd jönnek azzal, hogy izé, ők a provokatívak, és elérték a célt, provokáltak - szóval próbálják a kakit fényesre vikszelni - igen szánalmas módon. A
magas kultúrát, képzőművészetet, irodalmat, történelmet egy ilyen "korai dalömléses" meg mittoménmilyen műsorokat nyomó csatinak bottal sem kellene piszkálnia.
#
Pont attól nem gerilla, hogy bejelentik.

spacekate: a proud-nál, vagy az mtv-nél dolgozol?
#
olléé;)!
szerintem gitárgerilla rulez!
ja és EZT láttátok már??
http://www.youtube.com/watch?v=_oXaJ9bm1zo
#
Ezt nem értem. Attól még, hogy cikkeket is ír(at)nak róla, még gerilla marad.
Vagy valami másra utaltál?
#
Gyerekkorunkban mi is csináltunk ilyesmit, cigit tettünk a szobor kezébe, meg kiflit. Az gerillaakció volt, titokban csináltuk, és sosem vallottuk be :)
#
A gerillát szerintem nem szokás bejelenteni, ez inkább BTL. De azért a Kreatív benyalta.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés