hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - bemondók nélkül az m2

A Magyar Televízió (MTV) 2-es csatornája szeptember 1-jén mutatta be őszi műsorstruktúráját, az újdonságokat a köztévé nem kommunikálja reklámkampánnyal - tudtuk meg Kósa Somogyi György programigazgatótól.
hirdetés

Az m2 ősszel képernyőre kerülő műsorai nagyjából a már megszokott irányvonalat követik. Lényegében maradnak a már eddig is futott programok, de sok közülük átalakul: megújult formával és tartalommal jelentkezik. Újdonság, hogy szeptember 4-től - követve a kereskedelmi csatornáknál bevett szokást - eltűnnek a képernyőről a bemondók.

Kósa Somogyi György elmondta, hogy a csatorna előzetes, házon belül készült kutatás alapján alakította ki az őszi kínálatot. A felmérések eredményei szerint az m2 nézői a magasabb iskolai végzettségű, jó anyagi körülmények között élő, vezető beosztásban dolgozó emberek közül kerülnek ki, akiknek visszaigazolása alapján készült el az új műsorstruktúra.

Az újítások ellenére a csatorna nem számít a reklámbevételek növekedésére. Az újdonságok népszerűsítésére sem indítanak kampányt, ennek - mint a programigazgató elmondta - anyagi okai vannak. A közszolgálati televízió 1-es csatornáján azonban láthatóak majd ajánlók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés