hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - egy év alatt 5,5 milliós bírság

A médiumok a leggyakrabban a reklámok elkülönítésére szolgáló szignálok kihagyásával vétenek a médiatörvény ellen, de más reklámozási és szponzorációs szabályt is sokszor figyelmen kívül hagynak.
hirdetés

MTV - egy év alatt 5,5 milliós bírság

[2001.01.24. 16:15]

A médiumok a leggyakrabban a reklámok elkülönítésére szolgáló szignálok kihagyásával vétenek a médiatörvény ellen, de más reklámozási és szponzorációs szabályt is sokszor figyelmen kívül hagynak.

Ez derült ki az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) összefoglaló jelentéséből, amelyet az 1999-es év és a tavalyi első félév során feltárt médiatörvény-sértésekről állított össze. A teljes médiapiacon tapasztalt szabálytalanságok negyedét a Magyar Televízió követte el, amelyekért 2000 első felében 5,5 millió forint bírságot kellett fizetnie.

A jogsértések egyharmadán 119 kis helyi televízió és rádió osztozott, az RTL Klub és a tv2 pedig csak három-három százalékkal részesedett belőlük. Az ORTT jelentése megállapította, hogy a csatornáknál az egyik típushiba, hogy a műsorokat 20 percnél rövidebb időközönként is megszakítják reklámmal, túllépik az óránkénti 6, illetve 12 perces reklámidőt, vagy burkolt reklámokat tesznek közzé.
(Forrás: Népszabadság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés