hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - megújult portállal

Videotárral és Bajnokok Ligája oldallal bővült a Magyar Televízió (MTV) megújult ernyősite-ja. A tíz honlapot felölelő MTV portál a köztévé fennállásának 50. évfordulójára újult meg, a fejlesztéseket a Carnation intézte.
hirdetés
„Nemcsak mtv-s tartalmak kerülnek a megújult portál videotárába, hanem a felhasználók is tölthetnek fel filmeket, vagyis az olvasók is közreműködhetnek a hírgyártásban” - mondta el kérdésünkre Mucsi Csaba, az MTV Online főszerkesztője. A videotár közösségi funkciókat is ellát majd, ugyanis a tévé tervei szerint idén web2.0-es szolgáltatással bővül az oldal.

A Carnation közel három éve dolgozik a MTV-nek, a megbízást akkor közbeszerzési eljáráson nyerte el. A tévé az egyes projektekre eseti megbízást ad az ügynökségnek.

A Carnation most egy olyan ernyősite-ot készített, ahonnan valamennyi oldal elérhető - a híradó honlapja, a Premier néven jelentkező műsormagazin, az akadálymentes hírportál, a Piactér, az archívum, a vállalati oldal magyarul és angolul, a tévé belső entranetes rendszere, valamint a két új site, a videotár és a Bajnokok Ligája.

Mint megtudtuk, az MTV hamarosan kampánnyal népszerűsíti a szolgáltatását és a megújult online portfoliót, a részletekről azonban egyelőre nem kaptunk bővebb felvilágosítást.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés