hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - saját Híradó az M2-n

Az M1 Híradójának ismétlése helyett új, saját hírműsorral jelentkezik január 28-tól a Magyar Televízió kettes csatornája. Az M2 Híradója a világesemények bemutatására, valamint a gazdasági és kulturális hírekre fekteti a hangsúlyt, valamint szerepel majd benne az internet és technika világának újdonságai is.
hirdetés
Az M1 fél nyolcas Híradójától tartalmában eltérő, önálló adás indul január 28-án az M2-n, a műsor a csatorna közönségéhez igazodik – tájékoztatott az MTV. A kutatások szerint ugyanis az M2 csatornát többségében magasan kvalifikált, vezető beosztású, jobb anyagi helyzetű, általában értelmiségi nézők választják.

Az új Híradóban helyet kapnak a bel- és külföldi hírek, a sport, az időjárás-jelentés, illetve egy újítás, az internet illetve a technika világáról szóló újdonságok.  A mindennap fél kilenckor kezdődő 25 perces műsor a hangsúlyt a világesemények bemutatására, valamint a gazdasági és kulturális hírekre fekteti.

„Az M2 közönségének összetétele megengedi, sőt szükségessé teszi, hogy az M1 híradójától eltérő, fiatalosabb, frissebb, a nagyvilágra még inkább nyitott hírműsort készítsünk” – nyilatkozta Kert Attila, az MTV hírigazgatója.

Az M2 Híradót a kombinált technikával készült, részben épített, részben vetített díszletből sugározzák. A műsorvezetők között már ismert MTV-sek szerepelnek: Novodomszky Éva, Bakos Piroska, Kiss Gabi, Süveges Gergő, Szántó Dávid, de hamarosan feltűnnek majd az M2 Híradó saját fiatal műsorvezetői is.

A Híradó debütálásával indul a köztelevízió megújult időjárás-jelentése is. Az összefüggő animáció részletesen és jól láthatóan mutatja be Európa és Magyarország időjárását, és a szűkebb területre is alapos és precíz tájékoztatást ad, a képernyő alján megjelenő sávon pedig kiegészítő információk kapnak helyet.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés