hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - slágerekről szavaztat

Fesztiválsorozatot indít a Magyar Televízió (MTV). A Csináljuk a fesztivált! című szórakoztató műsorsorozatban az elmúlt fél évszázad legjobb magyar slágerét választják majd ki. A január 26-án kezdődő és június 1-jén élő koncerttel véget érő produkciót a közszolgálati tévé on-air promócióval támogatja.
hirdetés
Az 50. fennállását ünneplő köztévé új produkciójának házigazdája Harsányi Levente rádiós- és televíziós műsorvezető és az 50 éves pályafutását ünneplő Korda György énekes lesz.

Először a nézők online, telefonos és postai szavazás útján döntik el a kedvenc 12-t jelölve, hogy melyik az a 144 dal, amelyik induljon a vetélkedőben. A szavazás eredményei alapján az MTV a kiválasztott dalokat január 26-ától minden pénteken eredeti formájában, archív felvételek felhasználásával, Korda György és Harsányi Levente műsorvezetésével levetíti. Ezután, a középdöntőkban, az elődöntőkben és a döntőben is a nézők szavaznak a legjobb dalokról, illetve dalról, ekkor már azonban új előadók tolmácsolásában versenyeznek a slágerek.

A műsort on-air tévésszpotok hirdetik, amelyet az MTV házon belül készített.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés