hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV, Fox Cityhopper - szökőár-segítség

A napilapok után egy tévécsatorna és egy mozgó reklámfelület értékesítője is hozzájárul az ázsiai térség megsegítéséhez.
hirdetés
A Magyar Televízió 437 munkatársa januári fizetésének egy százalékát ajánlotta fel a délkelet-ázsiai szökőár áldozatainak megsegítésére, az egy eurós autóbérlési rendszert működtető Fox Cityhopper pedig médiafelületének felajánlásával járul hozzá a megsegítéshez. Az MTV a munkatársak adományából összegyűlt 1 107 093 forintot a Magyar Vöröskeresztnek utalja át. Az MTV ezenfelül egy adományvonalat is működtet január 6-ától, az így összegyűlt pénz felhasználásáról a többi humanitárius szervezettel együtt döntenek majd.

A Fox Cityhopper tíz Smart autóján az Unicef magyarországi szervezetének támogatására felhívó reklámgrafika jelenik meg január 15-től. Ezzel párhuzamosan, a Fox Cityhopper telephelyén, az autók átadásakor és visszavételekor a bérlőknek lehetőségük van közvetlenül készpénzbefizetéssel az Unicefet támogatni. Az autó két oldalán az Unicef logo és felirat található és a „Te már segítettél?” felirat, valamint az Unicef telefonszáma. Az autó hátulján az Unicef internet címe, elől pedig szintén az Unicef felirat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés