hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTVNM - kereskedőházat hozott létre

Sales house-t hozott létre az MTV Networks Magyarország (MTVNM) a magyar Music Television (MTV) októberi indulására időzítve. A kereskedőház nemcsak az érdekeltségébe tartozó csatornák reklámidejét értékesíti, hanem januártól a Spektrumét is.
hirdetés
Az MTV indulásával egy időben startolt Magyarországon az MTVNM sales house, amelynek jelenleg négy csatorna - MTV, Viva, VH1, Nickelodeon - tartozik a portfoliójába. A kereskedőház januártól a Spektrum Televízió reklámidejét is értékesíti.

A tematikus tévécsatorna jelenleg a TV2 tulajdonosa, az MTM-SBS-sel működik együtt, ezt azt jelenti, hogy a december 31-ig megjelenő reklámokat még az MTM-SBS-en keresztül rendelhetik meg a médiaügynökségek és a hirdetők. Mint arról beszámoltunk, az HBO szerződése a Spektrum reklámidejének értékesítéséről év végén jár le TV2-vel.

Az MTVNM tervei szerint jövőre a hattagúra bővül a portfolió, ugyanis Comedy Central néven saját csatornát indítanak.

A Spektrumhoz kapcsolódó hír, hogy változik az adásideje, a jelenlegi 18 óráról jövőre 24 órásra bővül 2008-ban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés