hirdetés
hirdetés

Müpa, Opera, Katona, HBO a májusi Kreatívban

Kultúrkommunikátorok a címlapon, az influencerek hosszú távú haszna, a Central új vezetése, a női média mibenléte, a mobilpiac irányai és ügynökségi utánpótlás-problémák odabent!

hirdetés

Lapozz bele!
Lapozz bele!

Dr. Turkovics Monika, az Opera, Gricz István, a Katona József Színház és Egri Gábor, a Müpa kommunikációs vezetője feszítenek a májusi Kreatív címlapján. Odabent gigászi összeállítással nyitjuk a lapot a három kiemelkedő kulturális intézmény gyakorta díjazott kommunikációjáról és az ezeken dolgozó csapatokról – de tényleg gigászi, majdnem 40 oldal! Írunk benne a debreceni Modemről, az Off Biennnáléról, a Budapesti Fesztiválzenekar influencer-zenészeiről, a Poket zsebkönyvekről és a Crane kulturális intézményeknek fejlesztett látogatókezelő rendszeréről is.

Lapozz bele!
Lapozz bele!

És ez még csak a kezdet: megnéztük, mi történik az egyre csak terjeszkedő európai HBO budapesti irodájában, amely változatlanul régiós központ, és minthogy az HBO GO-t is ott fejlesztik, az ezzel kapcsolatos nemzetközi ambíciókat is csekkoltuk.

Interjúztunk Mészáros Kingával, a Central Médiacsoport feljebb lépő vezérével és a hátrébb lépő tulajdonossal, Varga Zoltánnal a médiacég régiós terjeszkedési terveiről, arról, milyen adatalapú hirdetési megoldásokkal akarnak szembe szállni a Facebook/Google duóval, és mikor nyit már ki a Société.

Lapozz bele!
Lapozz bele!

Elmélyültünk a reklámügynökségi utánpótlás-problémákban és abban, miért érzi magát jól egyre több reklámos szabadúszóként, és kommunikációs szakemberekkel beszélgettünk arról, hosszú távon hogyan használhatók az infuencerek. Médiaügynökségeknek tettük fel azt a kérdést, hogy ahogy a kiadók, ők is külön számon tartják-e a „női” termékeket (az a rövid válasz, hogy történetesen terveznek velük, de nem a címke miatt), mutatunk menő printreklámokat.

Lapozz bele!
Lapozz bele!

Írunk az adatbiztonságról és az ebben érdekelt ügyes magyar cégekről, a Tresoritról és a Balabitról. Bár még a Vodafone-UPC egyesülés előtt került nyomdába a lap, annyira ügyes körképet írtunk arról, hogy milyen mozgások mennek a mobilpiacon, hogy az összeolvadást előre megjósoltuk benne, és a Telenor-vásárlástól a Digi piacra lépéséig szépen elmagyarázunk a cikkben mindent.

Lapozz bele!
Lapozz bele!

Interjúztunk Czigler Katalinnal, a Coca-Cola Hungary marketingvezetőjével és Szántó Fanni forgatókönyvíróval. Megnéztük, kik, hogyan és miért úgy szervezték Jamie Oliver budapesti látogatását. Nádori Péter Hajdu Péter és Puzsér Róbert pere kapcsán elmélkedik a szólásszabadságról, havi inspirátorunk pedig Kripner Gábor, az ACG Budapest szövegírója.


Hogyan juthatsz Kreatívhoz? Hát az újságosoknál!

A magazin 1290 forint, és ezekben a Relay és Inmedio üzletekben biztosan megtalálod:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!