hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészetek Völgye - betűcsere

Idén elmarad a 20. Művészetek Völgye, de a kapolcsi térség mégsem marad fesztivál nélkül, ugyanis a szervezők a Bűvészetek Völgye elnevezésű rendezvényre várják a közönséget – mindezt Márta István, a kulturális program főigazgatója jelentette be. Az Index szerint mindez reklámfogás, ezt ugyanis már több ízben eljátszották a szervezők.
hirdetés
Az Index szerint Márta István marketingfogásnak használta a kapolcsi fesztivál elmaradását lebegtető nyilatkozatait. Márta István egy sajtótájékoztatón bejelentette, hogy idén elmarad a 20. Művészetek Völgye fesztivál, amit csak jövőre rendeznek meg, helyette azonban megszervezik a Bűvészetek Völgyét. A program ugyanabban a térségben és időpontban zajlik, majd, mint ahogy a Művészetek Völgye szokott: Kapolcs térségében július végétől augusztus elejéig.

Márta István úgy nyilatkozott, hogy a program a finanszírozás bizonytalansága miatt marad el. Mint mondta, az állami résztámogatások volumenének ismerete nélkül lehetetlen a szponzorokkal tárgyalni és érdemi szerződéseket kötni, nem tudják a fesztivál nagyságát, költségvetését megtervezni, ezek hiányában pedig képtelenség lekötni a művészeket és a fesztivált kiszolgáló infrastruktúrát.

A Kapolcs.hu oldalon Márta István úgy fogalmaz, hogy a program „egyedisége és besorolhatatlansága miatt a hagyományos és bevált marketing-pr stratégiák a Völgyben sorra csődöt mondtak, hisz igazán se gazdasági, se politikai érdek nem kapcsolható fesztiválunkhoz”. Emellett pedig nehezen tudják maguk mellé állítani a szponzorokat.

Az Index szerint a Művészetek Völgye elmaradásáról szóló hír reklámfogás Márta István részéről, aki minden évben bejelenti, hogy fesztiválja az állam fukarkodása miatt elmarad, mire a kulturális minisztérium vagy a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) rendkívüli segélyben részesíti a rendezvényt.

A tavalyi rendezvény állami támogatói mellett szponzor volt többek között a Heineken Hungária, a Magyar Telekom (MT), a Magyarországi Volksbank, a Margitszigeti Kristályvíz és a Bomba.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés