hirdetés
hirdetés
hirdetés

NBCU - megvette a Sparrowhawkot

Az NBC Universal (NBCU) megvásárolta a Sparrowhawk Holdings (SH) globális portfólióját. Az SH-t eddig a Providence Equity Partners (PEP) és a 3i kockázatitőke-vállalkozások működtették.
hirdetés
A tranzakcióban - melynek részleteit nem hozták nyilvánosságra - a SH tulajdonosai a két fő részvénytulajdonos, a PEP és a 3i vezetésével, a vállalat összes részvényét eladták az NBCU-nak, így a cég tulajdonába kerültek a Hallmark Channel nemzetközi, vagyis nem amerikai verziói: a Movies 24 és a Diva TV csatornák, valamint a Sparrowhawk részesedése a KidsCo joint venture-ben.

A szerződés értelmében az NBCU televíziós értékesítési divíziójához került a Colorado-beli Denverben lévő műsorszóró központ, valamint a Sparrowhawk International Library - korábban Crown Media/Hallmark Library - több mint 580 filmjének nemzetközi terjesztési joga.
Az NBCU portfóliójában a Sci-Fi, a 13th Street, a Studio Universal és a  Universal Channel csatornák voltak eddig.  Az akvizícióval az NBCU Global Networks portfoliójában immár 30 csatornára szerepel.

Az NBCU tulajdonába került 18 nemzetközi Hallmark Channel műsorszórása, melyek 152 országban több mint 60 millió előfizetőhöz jutnak el az Egyesült Királyság, Európa, a Közel-Kelet, Afrika, Ausztrália, Latin-Amerika és Ázsia területén.

Az Egyesült Királyság területén a szerződés értelmében az NBCU portfoliójába kerül a Hallmark Channel UK, a Movies 24 és a Diva TV kiegészítésül a hálózatában már eddig is létező angliai csatornákhoz: a Sci-Fi Channelhez és a CNBC Europe-hoz.

A tranzakció befejeztével az operatív folyamatok beolvadnak az NBCU Global Networks divíziójába, melyet az újonnan kinevezett Roma Khanna vezet majd, mint a Global Networks & Digital Initiatives elnöke.

Mint azt Jeff Zucker, az NBCU elnök-vezérigazgatója már korábban bejelentette, az akvizíció a vállalat számára stratégiai lépés, tekintve, hogy kétszeresére kívánják növelni a nemzetközi kábeltelevíziók számát hálózatukban a következő két-három évben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés