hirdetés
hirdetés

Veszít fényéből Cannes?

2012-01-03

Az Adage szerint a Las Vegas-i Consumer Electronics Show (CES) - ahol  a számítástechnikai, a mobil és a játékipar minden jelentős képviselője jelen van -, az egyik legfontosabb eseménnyé nőtte ki magát. Akár fontosabb is lehet, mint Cannes.

Pár évvel ezelőtt még nehéz volt meggyőzni a marketingvezetőket arról, hogy miért érdemes január végén Las Vegasba menni a Consumer Electronics Show-ra (CES), ahol korábban csak az elektronikai cégek szakértői és vezetői, illetve a hozzájuk tartozó ügynökségi emberek jelentek meg. Mostanra azonban már ez teljesen megváltozott, és Cannes mellett ez az az esemény, ahol ott van az összes médiás és hirdetői nagykutya - írja az Adage, nyilván elsősorban az észak-amerikai piacra koncentrálva.

Ennek egyik legjobb példája, hogy a Coca-Cola globális marketing találkozóját tavaly ekkora időzítették Las Vegasban. Ez volt az első alkalom, hogy a rendezvényt Atlantán, vagyis a cég székhelyén kívül kívül tartották.

Az Advertising Age munkatársai átnyálazták az idei rendezvényre regisztráltak névsorát és ötezer olyan embert találtak, akik magukat hirdetési és marketing területhez sorolták. A résztvevők listáján ezer marketinggel és hirdetéssel foglalkozó cég vezetője regisztrált, a nagy mamutcégek vezetőitől egészen a kis startupokig.

De miért lett olyan fontos ez a vásár a marketingeseknek?

Egyfelől a technológiai alapú hirdetési rendszerek fejlődése miatt, másrészt annak a felismerése miatt kell ott lennie mindenkinek, aki számít a marketingvilágban, hogy meg kell érteniük a következő generációk gondolkodásmódját viselkedését, annak érdekében, hogy hatékonyan tudjanak feléjük üzeneteket eljuttatni.

A CES-en az ügynökségek megismerkedhetnek azokkal az eszközökkel, amiket a felhasználók nap mint nap használnak kommunikációra, vásárlásra, információfogyasztásra, és ezeket be tudják később mutatni ügyfeleiknek, mint új lehetőségeket, amelyeken keresztül elérhetik új fogyasztóikat.

Ahogy Curt Hecht, a Vivaki Nerve Center ügyvezetője az Adage-nek fogalmazott: a hirdetőknek és az ügynökségeknek itt van lehetőségük megismerkedni az új technológiával.

Az ügynökségek ráadásul a nagyszámú hirdető jelenléte miatt is mennek Las Vegasba, pár nap alatt több hónapra való találkozókat bonyolíthatnak le ott.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
hirdetés