Négy BTL-ügynökséggel dolgozik a Tesco
A Tesco még a nyáron hirdetett a hostess-promóciós tevékenység ellátására tendert. Az többkörös meghívásos eljárás végeredményeként a Tesco arra a döntésre jutott, hogy nem változtat az ügynökségek összetételén, így a jövő évtől a vállalat partnerei továbbra is több ügynökség - a HD Group, a HPS, a Lauritzen Instore és a Prohome – közül választhatnak.
„Az eladáshelyi hostess promóciós tevékenység kapcsán újításunkkal - amivel próbálunk a szállítók igényeinek eleget tenni - eltöröljük a karácsonyi ünnepek előtt a Tescóban eddig alkalmazott »promo stopot«, és limitáltan, de be fogunk engedni aktivitásokat” – mondta el Molnár Judit, a vállalat bevétel fejlesztési csapatának vezetője.
A szakember hozzátette: októbertől új felületet kínálnak a hirdetőknek, az év elején bevezetett pékáru tasak mellett a csemegepultban használt csomagolóanyag is reklámeszközként jelenik meg.
Újdonság a vállalatnál, hogy a Tesco bevétel fejlesztési csapatához új sales menedzser érkezett Méth András személyében, aki korábban az Est Media Group (EMG) key account menedzsere volt, de dolgozott a Radiocafé 98.6-nál, a HPS-nél és a Multeamnél is.