hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy magyar shortlist a nagyok között

Az Ogilvy Hot Wheels sorozatából egy a press, kettő az outdoor kategóriában jeleskedik, míg a DDB mekis hirdetése szintén az outdoorban került a legjobbak közé. A török DDB-nek húsz nevezése ért shortlistet.

hirdetés

A szerkesztőség a magyar shortlisteket tippelte meg jól a film, sajtó, outdoor és rádió kategóriákban, míg Spielmann Gábor, a Grey kreatívigazgatója tegnap este a török DDB-nek előlegezte meg Az év ügynöksége díjat, holott akkor még shortlistek sem voltak. Alighanem a mindössze négy éve létező isztambuli DDB&Co. idén meg is nyeri ezt a díjat, mivel számos olyan munkát neveztek, amelyek az idei és a tavalyi cannes-i reklámfesztiválon is díjakat nyertek.

Ogilvy Budapest - Hot Wheels "Police ticket"

Ogilvy Budapest - Hot Wheels "Wanted"

DDB Budapest - McDonald's "M-sandwich"

A négy kategóriába összesen 895 nevezés érkezett, amiből 25 volt magyar. A film kategóriában húsz, a sajtóban negyven, az outdoorban huszonhárom, a rádióban pedig kilenc shortlistest választott ki a zsűri. A legtöbb shortlistet szállító nemzet a törököké (29), az oroszok tizenkét, a lengyelek tizenegy a románok pedig nyolc döntős hellyel büszkélkedhetnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés