hirdetés
hirdetés

Négy magyar ügynökség a The Cup shortlistjén

2011-02-18

A DDB Budapest, az Ogilvy Hungary, a Friendly Advertising és az ACG kampányai kerültek fel a The Cup nemzetközi reklámverseny rövid listájára, melyen több regionális reklámfesztivál legjobbjai vesznek részt.

Négy magyar reklámügynökség is képviselteti magát a The Cup nevű nemzetközi megmérettetésen, melyen az egyes regionális fesztiválokon sikert elért kampányok versenyeznek. A magyar kampányok mindegyikét a portorozsi Golden Drum verseny nyomán válogatták be a legjobbak közé.

Az ételek kategóriájában shortlistre került a DDB Hungary „The M” című sajtókampánya, melyet a McDonald’s számára készített. A szórakozás témakörében versenyezhet az Ogilvy anyaga, melyet a Mattel Hot Wheels márkájának készített. Az Ogilvy a kampány sajtó- és  outdoor megjelenéseivel is nevezett.

Az interaktív kampányok között szerepel a Friendly Digital Advertising és a Red Bull együttműködéséből született „Find the Red Bull E-shot!” című szpot és játék, melyet főleg a Youtube-on népszerűsítettek.

Ugyancsak a shortlisten szerepel az a reklámanyag, mely a biztonságos közlekedésre, illetve gyalogosátkelésre hívta fel a figyelmet. Az ACG tervezte a Zebrafest elnevezésű projekt budapesti megjelenését: a gyalogosok kampányát önállóan, míg az utak biztonságával kapcsolatos kommunikációs anyagokat a Y&R és a Well ügynökséggel közösen.

A The Cup jelöltjei márciusban mutatkoznak be Isztambulban.

hirdetés
hirdetés