hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interjú Bölcs Ádámmal

Nem is kell a one man show!

Nem olyan embert kerestünk, aki csak zsűrizni szeret – mondta el Bölcs Ádám, az ügynökség ügyvezető igazgatója, akit azt követően kérdeztünk, hogy vita alakult ki a Kreatív Online fórumában a távozó Gács Róbert kreatívigazgatóval közölt interjú után.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nos, ez kicsit korrektebb cikk, mint a másik, tényszerű és érthető, nem pedig egy sérett ember lamentálása. és személy szerint mindig drukkoltam a Wellnek, nem sok
magyar ügynökség tudott talpon maradni a multik között, s azt gondolom, ez a tendencia erősödni fog a recesszió hatására. sok ügyfél keresi a költséghatékonyabb
megoldásokat, amit egy multi nehezen (a költség miatt) tud biztosítani, viszont komplett teameknek kellett utcára kerülniük, akik, ha jól csinálják, előnyt is
kovácsolhatnak a helyzetükből. vagy megint idealista vagyok már hétfőn reggel? minden esetre sok sikert, Ádám!
#
elég korrekt és lényegretérő az interjú és az Ádám álláspontja is. jó ilyeneket is olvasni...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés