Nem javallott éhesen megnézni a 150 éves Pick jubileumi kampányfilmjét
A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.
Háttér: A Pick a Pickolino kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják. A mostani imázskampány apropója kettős, hiszen a termékpaletta bemutatása mellett a márka idén ünnepli 150. születésnapját. Májustól a TV reklám mellett közterületen, online és POS eszközökön is találkozhatnak a fogyasztók a kreatívokkal.
Kampánycél: A kampány célja megmutatni, hogy a szegedi márka 150 éve magas minőséget és változatos termékportfoliót nyújt a fogyasztóknak, ezzel ösztönözve a gyakoribb vásárlást és az új termékek kipróbálását. Fontos volt, hogy a kampány moduláris felépítésű legyen, ami a jövőben új termékek bevezetését is képes támogatni, de az üzenetnek önmagában is értelmezhetőnek kell lennie a teljes PICK szortimentre.
Kreatívkoncepció: Ahogy nincs két egyforma ember, úgy nincs két egyforma ízlés. Az elkészítési mód, a tálalás, a körítés vagy az alkalom változhat, de mindenkinek van kedvence a Pick termékei közül. Ezt a sokszínűséget mutatja be a kampány ellentétpárokon keresztül, amelyek nem csak az adott termékekről szólnak, de általánosan is igazak, így gyakorlatilag a célcsoport minden egyes tagja képes azonosulni valamelyik apró mozzanattal vagy jelenettel.
A forgatást több hetes munka és egyeztetés előzte meg, a beállítások két próbanapot vettek igénybe, amin egy itthon és nemzetközileg is elismert, rutinos kreatív food-specialista csapat dolgozott a Café Communicationssal karöltve. Minden jelenethez különféle pneumatikus és elektronikus szerkezet készült, hogy századmásodperces pontossággal lehessen szinkronizálni az akciókat - lángot, ejtéseket - és az ételek tényleg úgy mozogjanak, ahogy az előzetes tervekben szerepelt, a véletlenszerűség lehető legnagyobb kizárása mellett.
Érdekesség, hogy a téliszalámi-eső jelenethez legalább tíz rúd téliszalámi fogyott, itt egy speciális eszköz futószalagról adagolta a szeleteket két nagy sebességgel forgó szivacshenger közé.
Alkotók listája: |
Megbízói oldal Ügynökségek: Reklámügynökség: Café Communications Médiaügynökség: Café Communications Produkció: |