hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem kell nevezési díjat fizetni idén a Crestán

A nemzetközi reklámfilmfesztivál azt üzeni, 2020-ban így szeretne kiegyenlített pályát biztosítani minden versenyzőnek. A nevezési határidőt is meghosszabbították, július 15-ig lehet pályázni.

hirdetés

A 27 éves Cresta Awards oldalán a nevezés teljesen nyitott és ingyenes. Az eddig leadott jelentlezésekből világos, hogy idén sokaknak nem fér bele a nevezési díj befizetése a koronavírus okozta világjárvány hatásai miatt – mondta a Cresta vezetője, Lewis Blackwell a Kreatívnak eljuttatott közleményében. Nekik szeretenének segíteni a nevezés ingyenessé tételével.

A nyerteseket szeptemberben hirdetik ki, ezután indítják majd be a díjat elnyert projekteket támogató kommunikációt is. „Az online zsűrizésben már van tapasztalatunk. Nem kérjük arra zsűritagjainkat hogy körbeutazzák a világot csupán azért, hogy utána képernyőket nézzenek egy elsötétített szobában.” A Cresta elindította saját online lapját is, aminek tartalmát főleg a nyertesekhez kapcsolódó anyagok és más kreatív iparági hírek fogják adni.

Az ingyenes nevezésről szóló teljes közleményt itt lehet elolvasni.

2019-ben az év ügynöksége a londoni AMW BBDO lett a Libress-nek készített, éneklő vaginás, tabudöntögetésben erős Viva la Vulva kampánnyal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés