hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaunió 2010

Nem kell őket jól megsegíteni

A Médiaunió 2010 „Kerülj közelebb!” című kampányának második hullámában olyan emberek szerepelnek, akik a valóságban is fogyatékkal élnek. A hamarosan adásba kerülő szpotok célja, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a kampány honlapjára.

hirdetés

A Médiaunió szeptember 1-jén elindult „Kerülj közelebb!” című kampánya a fogyatékossággal élő emberek társadalmi integrációját tűzte ki célul. Az első szakaszban - mint ahogy arról már beszámoltunk - Görög Zitát, Bárdos Andrást és Kiss Tibort helyezték egy fiktív valóságba, amelyben a szpotok azt ábrázolták, hogy mindhárman ugyanolyan sikeresek lennének akkor is, ha valamilyen fogyatékossággal élnének együtt.

A kampány második szakasza ezzel szemben a valóban fogyatékkal élő emberekre koncentrál: főszereplői Gyuri, a kerekesszékes blogger, Norbi, a siket sportoló, Szonja az autista kislány és Zsuzsa, aki vakon is lát. A most készülő szpotok célja, hogy minél többen eljussanak a Kerülj közelebb! honlapjára, ahol jobban megismerkedhetnek a fogyatékkal élők világával. A weboldalon rövidfilmek és leírások segítenek bennünket ahhoz, hogy átéljük és megértsük egy autista, egy siket, egy vak, vagy egy kerekesszékes ember helyzetét. A kampány főszereplői azon kívül, hogy a reklámfilmekben szerepelnek, megjelennek a sajtóban is, interjúkat adnak, szakmai konferenciákon adnak elő és Facebook-on keresztül is folyamatosan kommunikálnak a honlap látogatóival.

szakmai konferenciákon adnak elő és Facebook-on keresztül is folyamatosan kommunikálnak a honlap látogatóivaszakmai konferenciákon adnak elő és Facebook-on keresztül is folyamatosan kommunikálnak a honlap látogatóival.

A kampány január 31-ig tart, de az eddigi eredmények is biztatóak. November 3-ig több mint száz felajánlás érkezett, az oldalt 20500-an látogatták, akik átlagosan több mint 3 percet töltöttek el rajta és a látogatók fele direkt hivatkozáson keresztül érte el a weboldalt, vagyis begépelte az URL-t, ami elsősorban a kampány  ATL és sajtókapcsolati részének köszönhető - tudtuk meg Gosztonyi Csabától, a Carbon Group ügyvezető igazgatójától.

A kampányon a Carbon Group Communication, a Próbakő, a Post Edison, a Carnation és közel 200 önkéntes dolgozik.

A második szakasz szoptjainak forgatásán jártunk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés