Már a tavalyi év sem volt sikeres az autós magazinok piacán és jelentősen csökkent 2007-hez képest a férfimagazinokban értékesített hirdetési oldalak száma is – derül ki a Kreatív magazinpiaci összeállításának befejező részéből.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
5500 példánnyal, 10 megjelenéssel, 200 milla hirdetésbevétel a BOSS-nál? 20 milla/lapszámonként? Akkor lenne érdekes ez a tanulmány, ha a hátteret is megirná ehhez...
Tegnap egy kommentelő kételkedett az 50 ezres pldszámú NatGeo 400 miillás hirdetési bevételében? Na, akkor a BOSS-hoz mit szól?
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.