hirdetés
hirdetés

Nem szabad haverkodni a tinikkel

2008-10-03
Nem egyszerű elérni, hogy egy márka autentikus legyen a tinédzser korosztály körében, akik a márkákat szeretik, de a reklámokat nem. Akkor mégis hogyan érjük el őket, mi a megfelelő médium és üzenettípus? Többek között erről szólt a Magyar Fogyasztó 18- konferencia.

A tinik széles és nehezen megszólítható közösségéről ígért exkluzív információkat a Magyar Fogyasztó 18- konferenciája. A nap első fele inkább elméleti oldalról mutatta be a 14-18 éves korosztály fogyasztási szokásait, majd szembesítette a közönséget célcsoport 12 képviselőjével, délután pedig a kommunikációs konferenciák egyik sztárelőadója, Sas István előadása után tinédzserek körében kedvelt márkák képviselői beszéltek a nagy titokról, majd egy kerekasztal-beszélgetés zárta a napot, amelyet a Kreatív Online főszerkesztője, Román Balázs vezetett.

Az eseményről részletesebben blogunkon, a Szívlapáton.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés