hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem szabad haverkodni a tinikkel

Nem egyszerű elérni, hogy egy márka autentikus legyen a tinédzser korosztály körében, akik a márkákat szeretik, de a reklámokat nem. Akkor mégis hogyan érjük el őket, mi a megfelelő médium és üzenettípus? Többek között erről szólt a Magyar Fogyasztó 18- konferencia.
hirdetés

A tinik széles és nehezen megszólítható közösségéről ígért exkluzív információkat a Magyar Fogyasztó 18- konferenciája. A nap első fele inkább elméleti oldalról mutatta be a 14-18 éves korosztály fogyasztási szokásait, majd szembesítette a közönséget célcsoport 12 képviselőjével, délután pedig a kommunikációs konferenciák egyik sztárelőadója, Sas István előadása után tinédzserek körében kedvelt márkák képviselői beszéltek a nagy titokról, majd egy kerekasztal-beszélgetés zárta a napot, amelyet a Kreatív Online főszerkesztője, Román Balázs vezetett.

Az eseményről részletesebben blogunkon, a Szívlapáton.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés