hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem támogatja tovább a PwC a Minőségi Újságírásért-díjat

Öt éves együttműködés után a PricewaterhouseCoopers kiszáll a Minőségi Újságírásért-díj mögül. A hátrányos helyzetűekre szeretnének koncentrálni.
hirdetés

Véget ért a PricewaterhouseCoopers és a Minőségi Újságírásért Alapítvány öt éve tartó együttműködése. Ennek értelmében a könnyvizsgáló és tanácsadó cég nem támogatja tovább az alapítvány havonta odaítélt díját.

„Döntésünk hátterében társadalmi felelősségvállalási stratégiánk változása, konkrétabban annak felvállalása áll, hogy a gazdasági válság idején a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok megsegítésére szeretnénk koncentrálni, elsősorban egészségügyi és oktatási programokban történő részvétellel” – indokolta a döntést John Foley, a PwC marketing- és kommunikációs igazgatója.

A PwC 2005 elején döntött úgy, hogy az akkor már nyolc éve létező Minőségi Újságírásért-díj kizárólagos támogatója lesz, átvéve ezzel a díjat alapító és addig támogató Philip Morris cigarettagyártó szerepét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés