hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem tűnnek el a reklámok a francia köztévéből

A reklámok teljes eltörlése az öt francia közszolgálati csatornán 2014 előtt nem fog megvalósulni – közölte pénteken a francia kulturális és kommunikációs miniszter.

hirdetés

Frédéric Mitterrand egy rádióinterjúban elmondta: két éves moratóriumot hirdet meg 2011. novembertől a reklámok fokozatos eltörlési folyamatára, amely 2009-ben kezdődött el a France Télévisions csatornáin.

Az új médiatörvény értelmében 2009. január óta este 8 óra és reggel 6 óra között nem lehet reklámot sugározni, 2011. december 1-jétől pedig egyáltalán nem lehetnének reklámok a közszolgálati csatornákon. Ez utóbbi dátum tolódott el legalább két évvel. „Utána majd meglátjuk" - fogalmazott a miniszter.

Jean-Francois Copé, a kormányzó jobbközép Népi Mozgalom Uniójának (UMP) nemzetgyűlési frakcióvezetője már kedden jelezte, hogy „költségvetési okok" miatt egyelőre nem megvalósítható a reklámok teljes eltörlése a közszolgálati csatornákon. Számításai szerint a reklámok megszűnése miatt kieső összeg kompenzálása 300-400 millió euróba kerülne a költségvetésnek. „Nehéz időszakot élünk, vigyázni kell a közpénzre, és nem hiszem, hogy így lehetne rá a legjobban vigyázni" - mondta a frakcióvezető.

A kulturális miniszter elmondta: a moratóriumról azért kellett időben dönteni, hogy a reklámbevételeit mindenki időben megtervezhesse. Mitterrand arra utalt, hogy a közszolgálati csatornák bevételkiesését a kormányzat a kereskedelmi csatornák hirdetési bevételének három százalékos megadóztatásából kívánná pótolni. A kulturális tárca vezetője jelezte: pénteken egyeztet a témáról a legnagyobb kereskedelmi csatorna, a TF1, valamint az M6 vezetőivel, akik korábban tiltakoztak az újfajta adó bevezetése ellen.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés