hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkritika

Nem üt nagyot a Pöttyös szpotja

Szép és jól kidolgozott a Pöttyös Guru reklámfilmje, de inkább csak mércét állít, mint nagyot üt – véli Kiss Attila, az Addict Interactive médiaigazgatója a pöttyös új termékét bevezető szpotról a Kreatívban.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Kiss Attila, Addict Interactive, médiaigazgató
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A Guru nem azért fogy, mert jó a reklámja, hanem mert marha finom. Már a reklám megjelenése előtt is kapható volt és kóstolás után kevesen állták meg, hogy ne
menjenek vissza még pár darabért.
A reklámja alapvetően elhibázott, főleg figyelembe véve, hogy a fogyasztók jelentős hányada gyermek, nekik aztán a világon semmit sem mond a Guru csomagolásával
párhuzamban lehámozódó ruha analógia. Alapvetően sem szeretem az élelmiszerreklámokban a szexre való utalást, ha az a testiséget hangsúlyozza, de jelen esetben még
fokozottabban helyénvalóbb lett volna valami vicces, zenés, mozgalmas, a gyerek célközönséget is figyelemben tartó reklám.
A reklámját nem szeretjük, de a Guru megalkotóját ismeretlenül is kultikus tisztelettel áldjuk.
#
"r"
#
valóban nem üt nagyot. "akkorát üt, mint egy lány!" .
Nem is igazán érthető a pöttyös ökörvizelés szerű meggondolt kommunikációja. Végre lenne egy ötletekre váró magyar pöttyösünk,ami az igazi pöttyös.
olyan mint egy tucat cola ligth mozi. szinei is onnan ismerősek, meg ugy egyébként. Zene választást sem igazán fogom fel. Tumaccs lett volna iratni hazánk egyik
zeneszerzőjével valami nem nyugatmajmolót?
Az ötelt is egy összevissza gondolat buta, bugyuta szüleménye. A törénet írójának szent meggyőződése, hogy a guru és a woodoo testvérek. Idd ki a bilit és vidd ki
a bilit sem azonos.
A filmre annyit tudnék kommentálni, hogy élesek a képek. slussz.
Szóval száz szónak is egy a vége.
Amatőr ötelttelen félcmunka. A team valóban ötletes dolgokat követett el.
Egy jót azért a végére: pöttyös guru
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés