hirdetés
hirdetés

Nemes Juli

2012-03-08

Nemes Juli <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Nemes Juli (Illusztráció: Kovács Lehel)
Főiskola után jelentkezett a Mahirhoz, ahol szaktanácsadóként kezdett dolgozni (ez az account akkori megfelelője), nevéhez köthető például a klasszikus Traubisoda-kampány is. 1987-88 környékén úgy érezte, megérett az idő a váltásra, így társaival, Merényi Évával és Rényi Andreával megalapította a Spot reklámügynökséget. Az első év után, 1989-ben megjelent az itthoni piacon a GGK, és a Spot GGK Budapest néven beolvadt a nemzetközi cégcsoportba (később Lowe GGK, majd Lowe Lintas GGK lett). Az ügynökség már a kezdetekben olyan nemzetközi márkákkal dolgozott együtt, mint a Pepsi vagy az IBM.

Munkatársai nagy lexikális tudással rendelkező, kreatív, de racionálisan gondolkodó személyiségnek írják le, aki tud stratégiákat készíteni. 2000-ben úgy döntött, kilép a Lowe GGK-tól, de a Lintasszal való fúzió megkövetelte, hogy még két évig az ügynökségnél maradjon. Ezután Megyer Örssel (aki szintén a Mahirnál kezdte pályafutását) közösen 2003-ban megalapították a Kaviár kommunikációs tanácsadó céget. Akkor úgy fogalmazott: nem szeretne többet reklámügynökségnél dolgozni. 2004-ben mégis újra a Wellnél találjuk mint kreatívigazgatót. 2007-ben a Welltől is távozott, de tavaly tavasszal visszatért az ügynökséghez a megszokott pozíciójába.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan kell szívós, kitartó, mégis megátalkodottan kreatív szakembernek maradni.

Fülöp István

(forrás: Kreatív)
hirdetés
hirdetés