hirdetés
hirdetés
hirdetés

Németország – T-One

A T-One egy készülékben egységesíti a T-Online, a T-Com és a T-Mobile telefonos szolgáltatásait.
hirdetés

Egységesíti hangszolgáltatásait Németországban a Deutsche Telekom, és egy telefonon keresztül lehetővé teszi a vonalas, a mobil, valamint az interneten keresztüli telefonálást. A T-One-nak elnevezett új T-márka a speciálisan erre a célra kialakított, mobiltelefon méretű és külsejű, TC 300 jelzésű készülékkel vehető igénybe.

A T-One előfizetői minden hívásnál automatikusan a legolcsóbb T-szolgáltatást használják. Otthonukban „mobiltelefonjukkal” is a vezetékes hálózaton beszélhetnek, vagy a T-Online internetes telefonálási lehetőségét (Voice over IP, VoIP) is igénybe vehetik. Ugyanígy a T-Com és T-Mobile vezeték nélküli internet-hozzáférési helyszínein, azaz hot-spotjain is használhatják mobiljukon keresztül az internetes telefonálást. Lakásukat elhagyva a vonalas szám
hívásai is megjelennek mobiltelefonjukon.

A T-One bevezetése augusztus elején indult Németország-szerte. Az integrált kampány főüzenete szerint „a T-One az egész várost egy nappalivá alakítja” azáltal, hogy útközben is lehet fogadni a vonalas telefonra érkezett hívásokat. A tévészpotban szó szerint egy nappalivá alakítják a várost. A kampányt a düsseldorfi SEA reklámügynökség készítette.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés