hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pophimnuszokat vár a Golden Drum

Össze kellene gyűjteni pár magyar zenét, hogy méltóképp reprezentálva legyünk a Golden Drum díjkiosztóin.

hirdetés

Idén azt találta ki a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál szervezőgárdája, hogy a díjkiosztókon a nevező országokra jellemző zenékből állítja majd össze a soundtracket. Az induló országok nagyköveteinek kiküldött (nálunk Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője) levélben ez áll:

"Az a célunk, hogy felismerhető, nemzetközi és elfogadható zenei listát állítsunk össze a csütörtöki és a szombati díjátadókra. Olyan dalokra gondoltunk, amelyek felvezetnék a jelöltekek, győzteseket, a zsűrit és amelyek a fesztivál díjkiosztójának atmoszféráját kellőképpen fűtik. Lehet pop, alternatív, punk, olyanokat várunk, amelyek zeneileg és üzenetükben is egyediek, dinamikusak és ütősek. Ahogy a "himnuszok" általában.

Tehát nekünk most az a dolgunk, hogy segítve Gosztonyi Csaba munkáját, elhalmozzuk egy raklapnyi jó magyar zenével országimázsilag, hogy legyen mit átnyújtania a Golden Drum zsűrijének. Meg kell mutatnunk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés