hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi kampányt indított az NBA

A National Basketball Association (Nemzeti Kosárlabda Szövetség - NBA) fennállásának első nemzetközi reklámkampányát indította el a napokban - írja a Campaign.

hirdetés

A kampányt a bajnokság kezdete előtti, úgynevezett pre-season meccsekre időzítették, amely során a bajnokságban játszó csapatok a világ minden táján megmérkőznek a helyi kosárlabdacsapatokkal.

A szpotban meccsre készülődő játékosokat láthatunk, a feliratok pedig azt mutatják, 107 nap, 2568 óra, vagyis 154080 perc telt el az utolsó NBA-mérkőzés befejezése óta. A reklám először október 5-én futott egy isztambuli mérkőzés során, de 10 nyelven, 43 országban lesz látható a tévében az egész szezon során.

(forrás: Campaign)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés