hirdetés
hirdetés
hirdetés

Netaktív - kiállítást kommunikál

Ingatlanfejlesztői kiállítás kommunikációs ügyeire kapott megbízást a Netaktív.
hirdetés

A Netaktív intézi a REevolutio Budapest 2006 nemzetközi ingatlanfejlesztői kiállítás, konferencia és vásár teljes körű pr-kommunikációját, amelyre a rendezvény ötletgazdája, a Quo Vadis Consult Quo Vadis Consult kérte fel. A Netaktív megbízása a rendezvény pr-kommunikációs stratégiájának kidolgozására és megvalósítására vonatkozik.

A konferenciát a regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter kezdeményezésére és a főváros támogatása mellett hagyományteremtő céllal rendezik meg első ízben szeptember 14-16. között Budapesten. A rendezvénynek otthont adó Magyarországon kívül a résztvevő országok között szerepel Horvátország, Szerbia és Montenegró, Szlovákia, Szlovénia, Macedónia, Románia, Bulgária, Albánia és Ukrajna is.
A teljes körű pr-kommunikációs feladatokra szóló megbízás a rendezvény idejére szól, azt egyelőre nem tudni, hogy követi-e majd további együttműködés.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés