hirdetés
hirdetés

NetAktív - konferencia a fogyasztókról

2007-05-14
A fogyasztó áll annak a konferenciának a középpontjában, amely a NetAktív szervezésében június 19-én lesz. Az esemény kiemelt főtámogatója a GfK Hungária.
A magyar fogyasztó - 2007 elnevezésű konferencia középpontjában a rendszerváltás óta megváltozott fogyasztói szokások, és a magyar fogyasztó áll. A globális összehasonlításokhoz alapot nyújt a GfK Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása. A tanulmány a világ 25 országában évente több mint 30 ezer megkérdezés tapasztalatait összegzi úgy, hogy közben áttekinti a fogyasztói hangulat és fogyasztói értékek, társadalmi és életstílus trendek, a szabadidő eltöltési szokások, valamint a globális márkák helyzetének alakulását. Emellett bizonyos területeket - mint például az egészségügy, az autóipar, pénzügy, média és a technológiai fejlődés - részletesen is körbejár.

A rendezvényen előadást tart majd Nick Chiarelli, a GfK Roper Consulting igazgatója; Lida Walsh, a GfK Roper Consulting társigazgatója, Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója. Prezentál majd például Sugár András, a Befektetői Tanács társelnöke; Feiner Péter, az Országos Kereskedelmi Szövetség Elnöke, a Spar ügyvezető igazgatója; Sas István, a Kommunikációs Akadémia vezetője; Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon pr-vezetője; Orosz András, a K&H Bank marketing ügyvezető igazgatója; Müller Kornél, az Unilever Magyarország CEE CMI igazgatója és Mondok Árpád, az MC Media ügyvezetője is.

A rendezvényen szó lesz az újfajta vásárlói értékrendről, és arról, hogy hogyan tud a magyar kiskereskedelem lépést tartani ezekkel az elvárásokkal és lehetséges-e partneri viszony kialakulása a fogyasztóvédelem és kiskereskedelem között. A témában Alexa György, a Magyar Köztársaság Országgyűlése Fogyasztóvédelmi Eseti Bizottságának elnöke; Kathi Attila, Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Társadalmi Kapcsolatok Főosztályának vezetője tart előadást.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés