hirdetés
hirdetés
hirdetés

NetAktív - konferencia a fogyasztókról

A fogyasztó áll annak a konferenciának a középpontjában, amely a NetAktív szervezésében június 19-én lesz. Az esemény kiemelt főtámogatója a GfK Hungária.
hirdetés
A magyar fogyasztó - 2007 elnevezésű konferencia középpontjában a rendszerváltás óta megváltozott fogyasztói szokások, és a magyar fogyasztó áll. A globális összehasonlításokhoz alapot nyújt a GfK Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása. A tanulmány a világ 25 országában évente több mint 30 ezer megkérdezés tapasztalatait összegzi úgy, hogy közben áttekinti a fogyasztói hangulat és fogyasztói értékek, társadalmi és életstílus trendek, a szabadidő eltöltési szokások, valamint a globális márkák helyzetének alakulását. Emellett bizonyos területeket - mint például az egészségügy, az autóipar, pénzügy, média és a technológiai fejlődés - részletesen is körbejár.

A rendezvényen előadást tart majd Nick Chiarelli, a GfK Roper Consulting igazgatója; Lida Walsh, a GfK Roper Consulting társigazgatója, Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója. Prezentál majd például Sugár András, a Befektetői Tanács társelnöke; Feiner Péter, az Országos Kereskedelmi Szövetség Elnöke, a Spar ügyvezető igazgatója; Sas István, a Kommunikációs Akadémia vezetője; Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon pr-vezetője; Orosz András, a K&H Bank marketing ügyvezető igazgatója; Müller Kornél, az Unilever Magyarország CEE CMI igazgatója és Mondok Árpád, az MC Media ügyvezetője is.

A rendezvényen szó lesz az újfajta vásárlói értékrendről, és arról, hogy hogyan tud a magyar kiskereskedelem lépést tartani ezekkel az elvárásokkal és lehetséges-e partneri viszony kialakulása a fogyasztóvédelem és kiskereskedelem között. A témában Alexa György, a Magyar Köztársaság Országgyűlése Fogyasztóvédelmi Eseti Bizottságának elnöke; Kathi Attila, Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Társadalmi Kapcsolatok Főosztályának vezetője tart előadást.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés