hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot váltott a Bo Event

2019-07-15

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

Megújult arculattal és névvel folytatja július 15-től a Bo. A változtatás célja, hogy a márkanév jobban kifejezze az ügynökség új szemléletmódját. Emellett csatlakoztak a 27 Names nemzetközi hálózathoz – olvasható a közleményben.

„Mivel a Bo Event egy jól ismert, erős brand a hazai ügynökségek piacán, ezért a Bo név megmaradt. A szervezési folyamatokra utaló „Event” helyett azonban a live communication szemlélet és márkaközpontú gondolkodás került előtérbe. Természetesen ettől még, ami jó volt az nem változik. Továbbra is magas színvonalon szervezzük meg a ránk bízott eseményeket, de minden esetben kitágítjuk annak határait, a márka- és kommunikációs stratégiához illeszkedve” – mondta el Végh Tamás, a Bo operatív vezetője.

A „live communication" kifejezéssel kapcsolatban a közlemény az alábbiakat emeli ki: „Korábban minden rendezvényt vagy szervezési készséget igénylő aktivitást „event”-nek hívtak és a BTL terület alá soroltak. A „vonalas gondolkodást” azonban már nemzetközi szinten meghaladtuk, az „event” kifejezés pedig sokkal inkább utal a szervezési folyamatra/készségre, mint arra, hogy a rendezvény egy kommunikációs eszköz és csatorna. A nemzetközi trendek szerint a kommunikációs célú rendezvényszervezést már „Live Communication” kategóriába sorolják, ahogy azt a hazai márkatulajdonosok igényei is tükrözik, akik egyre inkább kommunikációs szemléletű gondolkodást várnak el. A Bo - Live Branding Agency márkanév azt üzeni, hogy a Bo érti az ügyfelek és a piac igényeit."

A névváltást egy videóban is elmagyarázzák:

 

-fi-

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés