hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot váltott a Bo Event

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

hirdetés

Megújult arculattal és névvel folytatja július 15-től a Bo. A változtatás célja, hogy a márkanév jobban kifejezze az ügynökség új szemléletmódját. Emellett csatlakoztak a 27 Names nemzetközi hálózathoz – olvasható a közleményben.

„Mivel a Bo Event egy jól ismert, erős brand a hazai ügynökségek piacán, ezért a Bo név megmaradt. A szervezési folyamatokra utaló „Event” helyett azonban a live communication szemlélet és márkaközpontú gondolkodás került előtérbe. Természetesen ettől még, ami jó volt az nem változik. Továbbra is magas színvonalon szervezzük meg a ránk bízott eseményeket, de minden esetben kitágítjuk annak határait, a márka- és kommunikációs stratégiához illeszkedve” – mondta el Végh Tamás, a Bo operatív vezetője.

A „live communication" kifejezéssel kapcsolatban a közlemény az alábbiakat emeli ki: „Korábban minden rendezvényt vagy szervezési készséget igénylő aktivitást „event”-nek hívtak és a BTL terület alá soroltak. A „vonalas gondolkodást” azonban már nemzetközi szinten meghaladtuk, az „event” kifejezés pedig sokkal inkább utal a szervezési folyamatra/készségre, mint arra, hogy a rendezvény egy kommunikációs eszköz és csatorna. A nemzetközi trendek szerint a kommunikációs célú rendezvényszervezést már „Live Communication” kategóriába sorolják, ahogy azt a hazai márkatulajdonosok igényei is tükrözik, akik egyre inkább kommunikációs szemléletű gondolkodást várnak el. A Bo - Live Branding Agency márkanév azt üzeni, hogy a Bo érti az ügyfelek és a piac igényeit."

A névváltást egy videóban is elmagyarázzák:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés