hirdetés
hirdetés
hirdetés

Névváltoztatás a Fideliónál

Fidelio Est néven fut tovább a korábbi Fidelio Súgó. A névváltoztatás célja a kiadvány jobb integrációja az Est Media Group (EMG) portfoliójába.
hirdetés

A Fidelio Súgó 2007-ben a korábbi két piacvezető kulturális-művészeti programmagazin, a Pesti Est Súgó és a Fidelio Magazin összeolvadásával jött létre. A Fidelio ezután az Est hozzábiggyesztésével jelenik meg, aminek az az oka, hogy a kiadvány jobban illeszkedjen az EMG porfoliójába.

A programmagazin havonta országosan 50 ezer példányszámban, 112-128 színes oldalon jelenik meg. A tavalyi évben 21 különszámot jelentettek meg, valamint a tulajdonosok elvárásának megfelelően pozitív üzleti eredménnyel zártak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
szegény Súgó, béke poraira, Máté mit szólsz Te ehhez!!!
a névváltozással más is jár aszem

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés